Iedereen doet mee bij ChristenUnie!

ChristenUnie Reimerswaal logodonderdag 18 november 2021 11:58

ChristenUnie Reimerswaal zet een tweede belangrijke stap richting de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. Naast de wervingscampagne voor kandidaat-raadsleden die begin november werd gelanceerd zijn vorige week zo’n 165 verenigingen en stichtingen aangeschreven om de ChristenUnie van ideeën te voorzien voor het verkiezingsprogramma. De verenigingen en stichtingen zijn gekozen vanuit alle kernen die de gemeente Reimerswaal kent en de verwachting is ook dat iedere kern op die manier bediend wordt in het verkiezingsprogramma.

“Bij de selectie van de geadresseerden is ChristenUnie niet eenkennig te werk gegaan: Iedereen doet mee bij de ChristenUnie!”,  zegt fractievoorzitter Huib Bouwman. “Het is even een hele klus, maar de ChristenUnie hoort graag wat er in de samenleving leeft en geeft een luisterend oor aan iedereen, die met ons, het goede wil zoeken voor de gemeente Reimerswaal”.

De politici van de ChristenUnie maken deel uit van een beweging van maatschappelijk betrokken christenen die op tal van plekken in de samenleving hun geloof een stem geven. Die bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen en samen te werken voor een betere samenleving. Wij beseffen heel goed dat de overheid niet alle vraagstukken gaat oplossen. De samenleving is niet maakbaar. Maar de overheid is er volgens de ChristenUnie wel om het zwakke te beschermen en het sterke te reguleren.

De ChristenUnie is een partij van christenen voor alle mensen. Wij willen iets uitstralen en doorgeven van de liefde die God heeft voor deze wereld, voor Nederland en voor Reimerswaal. Doe met ons mee!

Hebt u ook ideeën voor het ChristenUnie verkiezingsprogramma, maar bent u niet benaderd middels een brief, dan kunt u ons bereiken via het e-mailadres: christenunie.reimerswaal@gmail.com