Online ontmoeting met Gert-Jan Segers

Verkiezingsfoto Gert-Jan Segersdinsdag 07 juli 2020 07:58

Wat zijn volgens u de komende jaren de belangrijkste kwesties voor Nederland? Waar moet de ChristenUnie zich sterk voor maken? Hoe werken we aan een samenleving met aandacht voor elkaar?

Gert-Jan Segers schreef het essay De Verloren Zoon en het verhaal van Nederland over zijn hoop en verlangen voor ons land. De komende tijd gaat hij graag hierover het gesprek aan om te horen wat uw dromen en zorgen voor ons land zijn. Vanwege de coronacrisis gebeurt dit door middel van een digitale ontmoeting. De input van de inwoners van Zeeland is onmisbaar en daarom nodigen we u van harte hiervoor uit!

De online ontmoeting met Gert-Jan Segers wordt gehouden op woensdagavond 8 juli. Wat zijn uw dromen voor ons land, wat is belangrijk voor Zeeland en waar kan Gert-Jan mee aan de slag? De ChristenUnie hoort via deze digitale weg graag welke ideeën de inwoners van Zeeland hiervoor hebben. De verkiezingsprogrammacommissie schuift ook aan en neemt uw ideeën en suggesties mee op weg naar de komende Tweede Kamerverkiezingen.

Aanmelden kan via: https://www.christenunie.nl/in-gesprek-zeeland